Ingezonden persbericht
Persbericht: Ger Spannenburg (Adformatie) naar MarketingXperts
Per 1 november heeft Ger Spannenburg zich als SalesXpert aangesloten bij MarketingXperts, het marketing/reclamebureau van oprichters en directeuren Richard van Hooijdonk en John de Vroede.
Spannenburg, als Sr. Accountmanager 11 jaar lang mede verantwoordelijk geweest voor het commerciële succes bij Adformatie, gaat voor het snel groeiende MarketingXperts nieuwe klanten werven en begeleiden bij het verbeteren van de effectiviteit van hun marketing- en salesactiviteiten.
"De samenwerking met Spannenburg zal voor MarketingXperts een waardevolle bijdrage betekenen met betrekking tot onze salesactiviteiten en de inhouse salesprojecten bij onze opdrachtgevers" , aldus John de Vroede.
Ook Van Hooijdonk is zeer blij met de toevoeging van Spannenburg tot het team van MarketingXperts:"Marketing en sales gaan steeds vaker hand in hand". "Deze visie kunnen we door de komst van Spannenburg nog beter invullen".
Ger Spannenburg (40) begon zijn loopbaan in 1985 als verkoper bij IDG Communications. Hij kwam in 1989 als accountmanager bij het toenmalige Samsom Uitgeverij te Alphen a/d Rijn(onderdeel Kluwer) en ging daar de advertentieverkoop verzorgen voor de titels Preventie en De Bouwadviseur. In 1994 maakte hij de interne overstap naar Adformatie waar hij met name verantwoordelijk werd voor de rtv-, grafische-, nieuwe media/internet branche én de commerciële opzet en uitbouw van de diverse sites & nieuwsbrieven. Ook was hij enkele jaren jurylid van de SpinAwards.
MarketingXperts staat voor een geïntegreerde aanpak van marketing, sales en communicatie.Daarbij streven zij, in overleg met de klant, naar de beste mix van off- en online media. MarketingXperts wil zich, door middel van op de klant toegesneden concepten, onderscheiden en heeft met het binnenhalen van Ger Spannenburg een "Xpert" binnen de organisatie. De klanten zijn o.a.; DSB-Groep, NTI, Scarlet Telecom, Wijs & van Oostveen, Rijksopleidingsinstituut (ROI), Free Record Shop en Regus.
Over MarketingXperts
MarketingXperts is afgelopen voorjaar opgericht door Richard van Hooijdonk en John de Vroede en telt inmiddels 12 medewerkers. Van Hooijdonk was voorheen binnen de DSB-groep verantwoordelijk voor de marketing en media-inzet van merken als Frisia, Postkrediet, Becam, Lenen.nl en DSB Bank. Van Hooijdonk is tevens toegevoegd aan SRM als docent voor de programma's NIMA C en "Master of Marketing".
De Vroede was de afgelopen 4 jaar verantwoordelijk voor de online inkomsten van Wanadoo Nederland en heeft samen met de grootste sites en portals van Nederland zoals MSN, Lycos, Tiscali en IPMedia, de STIR, Stichting Internet Reclame opgericht. Hiervoor was John de Vroede in diverse sales- en managementfuncties werkzaam bij o.a. de Gooi en Eemlander, PCM, Mediamax en Viacom Outdoor.
MarketingXperts B.V.
J.C. Geesinkweg
1096 AZ Amsterdam
KvK: 301898272
Telefoon
Telefax
E-mail fax
GSM
020 - 561 6288
020 - 561 6666
0848 - 348932
06 - 524 06 524
www.marketingxperts.nl marketingxperts.blogs.com