Ingezonden persbericht
2 november 2004: MarketingTribune dossier Actiemarketing
Geachte relatie,
MarketingTribune is al twintig jaar het vakblad voor de
marketingprofessional. Het jubilerende magazine richt zich hoofdzakelijk op
beslissers in het bedrijfsleven én op marketingadviseurs en toeleveranciers.
Op 2 november 2004 staat MarketingTribune in het teken van actiemarketing.
In de rubriek "De analyse" van het dossier Actiemarketing stelt de redactie
de vraag of er communicatiebudget van thema naar actie verschuift. In drie
verschillende branches, drie verschillende actiemarketingcases en drie
verschillende methodieken. In "Het interview" komt een marketeer van een
mobiele telecom-provider aan het woord. Verder komt het boek van professor
T.H.A. Bijmolt van de Rijksuniversiteit Groningen over effectiviteit en
prijspromoties aan bod.
MarketingTribune dossier Actiemarketing sluit 26 oktober a.s. voor het
reserveren van advertentieruimte.
Wilt u meer informatie over advertorial mogelijkheden of direct
advertentieruimte reserveren? Neemt u dan contact op met Angelique van der
Velden (020 - 515 9079)
Met vriendelijke groet,
Angelique van der Velden
Accountmanager MarketingTribune
Elke twee weken de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van marketing
in één overzicht? Neem nu een proefabonnement op MarketingTribune, 2 maanden
voor slechts EUR 9,50. Ga naar www.marketingtribune.nl en meld je aan voor
de e-mailnieuwsbrief en het proefabonnement.
___________________________
Reed Business Information bv
MarketingTribune
Radarweg 29
1043 NX Amsterdam
t: + 31.(0)20.515.9079
f: + 31.(0)20.515.9108
m: + 31.(0)6.5163.7538
e: angelique.van.der.velden@reedbusiness.nl
http://www.marketingtribune.nl
http://www.reedbusiness.nl
http://www.reedelsevier.com