Ingezonden persbericht


2 november 2004: MarketingTribune dossier Actiemarketing

Geachte relatie,

MarketingTribune is al twintig jaar het vakblad voor de marketingprofessional. Het jubilerende magazine richt zich hoofdzakelijk op beslissers in het bedrijfsleven én op marketingadviseurs en toeleveranciers.

Op 2 november 2004 staat MarketingTribune in het teken van actiemarketing. In de rubriek "De analyse" van het dossier Actiemarketing stelt de redactie de vraag of er communicatiebudget van thema naar actie verschuift. In drie verschillende branches, drie verschillende actiemarketingcases en drie verschillende methodieken. In "Het interview" komt een marketeer van een mobiele telecom-provider aan het woord. Verder komt het boek van professor T.H.A. Bijmolt van de Rijksuniversiteit Groningen over effectiviteit en prijspromoties aan bod.

MarketingTribune dossier Actiemarketing sluit 26 oktober a.s. voor het reserveren van advertentieruimte.

Wilt u meer informatie over advertorial mogelijkheden of direct advertentieruimte reserveren? Neemt u dan contact op met Angelique van der Velden (020 - 515 9079)

Met vriendelijke groet,

Angelique van der Velden
Accountmanager MarketingTribune

Elke twee weken de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van marketing in één overzicht? Neem nu een proefabonnement op MarketingTribune, 2 maanden voor slechts EUR 9,50. Ga naar www.marketingtribune.nl en meld je aan voor de e-mailnieuwsbrief en het proefabonnement.

___________________________
Reed Business Information bv
MarketingTribune
Radarweg 29

1043 NX Amsterdam
t: + 31.(0)20.515.9079
f: + 31.(0)20.515.9108
m: + 31.(0)6.5163.7538
e: angelique.van.der.velden@reedbusiness.nl
http://www.marketingtribune.nl
http://www.reedbusiness.nl
http://www.reedelsevier.com