Ingezonden persbericht


Persbericht: VNU Exhibitions Europe

Vakbeurs Retail & ICT presenteert RFID-revolutie

Samenvatting: "Waarom betaalt de ene reiziger in het Basiqair-toestel voor een reisje Amsterdam - Madrid meer dan de ander? Ik betaal niet voor de kilometers, maar voor het feit dat ik vroeg heb geboekt." Dit zegt buitengewoon hoogleraar e-marketing Cor Molenaar van de Erasmusuniversiteit. Personal pricing heet dat. RFID, Radio Frequency Identification, zorgt volgens marketingdeskundige Molenaar voor de grootste revolutie na Internet. Henny Hurkens, directeur van het RFID Platform Nederland, gooit er nog een schep bovenop. "Van internet heeft mijn oma niets gemerkt, van RFID zal ze alles merken." De vakbeurs Retail & ICT, die van maandag 1 tot en met woensdag 3 november in de Jaarbeurs in Utrecht wordt gehouden, laat zien wat de gevolgen zijn van RFID voor de retailer.

Voor het gehele persbericht, ga naar:
http://www.press.vnuexhibitions.com/base-auth/extranet?s=603&i=1284.

Wachtwoord en gebruikersnaam kwijt? Ga naar:
http://www.press.vnuexhibitions.com/password