Ingezonden persbericht
Persbericht: VNU Exhibitions Europe
Vakbeurs Retail & ICT presenteert RFID-revolutie
Samenvatting: "Waarom betaalt de ene reiziger in het Basiqair-toestel voor
een reisje Amsterdam - Madrid meer dan de ander? Ik betaal niet voor de
kilometers, maar voor het feit dat ik vroeg heb geboekt." Dit zegt
buitengewoon hoogleraar e-marketing Cor Molenaar van de
Erasmusuniversiteit. Personal pricing heet dat. RFID, Radio Frequency
Identification, zorgt volgens marketingdeskundige Molenaar voor de grootste
revolutie na Internet. Henny Hurkens, directeur van het RFID Platform
Nederland, gooit er nog een schep bovenop. "Van internet heeft mijn oma
niets gemerkt, van RFID zal ze alles merken." De vakbeurs Retail & ICT, die
van maandag 1 tot en met woensdag 3 november in de Jaarbeurs in Utrecht
wordt gehouden, laat zien wat de gevolgen zijn van RFID voor de retailer.
Voor het gehele persbericht, ga naar:
http://www.press.vnuexhibitions.com/base-auth/extranet?s=603&i=1284.
Wachtwoord en gebruikersnaam kwijt? Ga naar:
http://www.press.vnuexhibitions.com/password