Ingezonden persbericht
Persbericht
E-Village zet marketing op zijn kop
De frisse, vernieuwende marketing aanpak van E-Village heeft geleid tot een
succesvolle onderneming in termen van concrete resultaten voor de klanten en
voor het bedrijf zelf.
Om de formule van partner in business t.a.v. e-business en marketing verder
met de klanten uit te bouwen en inhoud te geven, heeft E-Village Drs. Riens
Meijer als senior adviseur aangetrokken.
Hr. Meijer heeft de vastlopende marketing vernieuwd door in samenwerking met
universiteiten nieuwe werkwijzen en methodieken te ontwikkelen om tot
intelligente oplossingen te komen. Dit is nodig omdat het steeds duidelijker
wordt dat de huidige marketing op een dood
spoor zit waardoor een groot deel van de marketing en communicatie budgetten
hun doel missen. De mogelijkheden van ondermeer direct marketing zijn door
een juiste wijze van gebruik van interactieve elektronische communicatie
ongekend groot geworden. In het september nummer van het Bedrijfskundig
Vakblad is door Drs. R.Meijer en Dr.Th.P. Groen over deze belangrijke
ontwikkeling gepubliceerd.
De doelstelling van die nieuwe werkwijze en methodieken is om de
effectiviteit van marketing en communicatie inspanningen structureel met
20-30% te verbeteren.
Directie E-Village