Ingezonden persbericht

Persbericht
E-Village zet marketing op zijn kop

De frisse, vernieuwende marketing aanpak van E-Village heeft geleid tot een succesvolle onderneming in termen van concrete resultaten voor de klanten en voor het bedrijf zelf.
Om de formule van partner in business t.a.v. e-business en marketing verder met de klanten uit te bouwen en inhoud te geven, heeft E-Village Drs. Riens Meijer als senior adviseur aangetrokken.
Hr. Meijer heeft de vastlopende marketing vernieuwd door in samenwerking met universiteiten nieuwe werkwijzen en methodieken te ontwikkelen om tot intelligente oplossingen te komen. Dit is nodig omdat het steeds duidelijker wordt dat de huidige marketing op een dood spoor zit waardoor een groot deel van de marketing en communicatie budgetten hun doel missen. De mogelijkheden van ondermeer direct marketing zijn door een juiste wijze van gebruik van interactieve elektronische communicatie ongekend groot geworden. In het september nummer van het Bedrijfskundig Vakblad is door Drs. R.Meijer en Dr.Th.P. Groen over deze belangrijke ontwikkeling gepubliceerd.

De doelstelling van die nieuwe werkwijze en methodieken is om de effectiviteit van marketing en communicatie inspanningen structureel met 20-30% te verbeteren.

Directie E-Village