Overlijden Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Claus
Het gemeentebestuur van Oud-Beijerland is diep getroffen door het overlijden van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Claus en wenst Hare Majesteit Koningin Beatrix, de Prinsen en overige leden van de Koninklijke familie veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Wij hopen dat het verdriet van de familie om zijn heengaan, geleidelijk zal overgaan in een dankbare en dierbare herinnering.
In verband met het overlijden van ZKH Prins Claus is ook in het
Gemeentehuis van Oud-Beijerland een condoleanceregister opengesteld.
Door het invullen hiervan (tijdens kantooruren) kunt u uw medeleven
betuigen met het verlies van de prins-gemaal.
Om ook de inwoners van de zorgcentra/bejaardenhuizen de mogelijkheid
te bieden het condoleanceregister te tekenen, is ook een exemplaar
neergelegd in Zorgcentrum Sabina, Verpleeghuis De Egmontshof en
Algemeen Woon- en Zorgcentrum De Open Waard.
collegeprogramma 2002-2006
Collegeprogramma 2002-2006
download
Bodemsanering Havenkwartier
INFORMATIE OVER BODEMSANERING HAVENKWARTIER
In de Openbare bibliotheek de Lindenhoeve (Steenenstraat 24) ligt een
dossier over het Havenkwartier (voormalig gasfabrieksterrein en
voormalig Masterfoodsterrein) voor geïnteresseerden ter inzage. In het
dossier zijn de belangrijkste stukken terug te vinden over de
bodemsanering, zoals:
* de goedgekeurde bodemsaneringsplannen
* het rapport van het platform duurzaam Oud-Beijerland
* de door de gemeenteraad gestelde vragen aan de provincie
* de antwoorden daarop
* het uitgebrachte GGD-advies
* de definitieve onderzoeksresultaten van het drinkwateronderzoek
* het verslag van de informatiebijeenkomst op 16 juli jl.
De openingstijden van de bibliotheek zijn: ma. 13.30 20.00 uur; di.
10.00-17.00 uur; wo. 13.30-20.00 uur; do. 10.00 17.00 uur vr. 13.30
uur 20.00 uur en za. 10.00-13.00 uur.
Let op: tot en met 31 augustus gelden vanwege de vakantieperiode de
volgende openingstijden: ma., wo. en vr. van 13.30 20.00 uur.
Een aantal van deze documenten zijn ook te raadplegen via deze
rubriek.
In navolging op de informatiebijeenkomst Havenkwartier van 16 juli jl.
voor bewoners van de Oosterse Gorzen, wordt op een nog nader te
bepalen datum naar verwachting in september a.s.- een
vervolgbijeenkomst georganiseerd. Tijdens deze avond zal gesproken
worden over de vervolgstappen die ondernomen zullen worden betreffende
de bodemsanering. De bewoners van de Oosterse Gorzen en andere
belanghebbenden worden per brief geïnformeerd over de exacte datum van
de bijeenkomst. Tevens wordt de datum ook via deze informatierubriek
bekend gemaakt.
Beantwoording vragen door provincie d.d. 1 juli 2002
Reactie burgemeester en wethouders op antwoorden van provincie over
bodemsanering Havenkwartier d.d. 9 juli 2002
Informatiefolder bodemsanering Havenkwartier
Advies GGD d.d. 8 juli 2002 i.z. bodemverontreiniging
gasfabriekterrein
Verslag informatieavond Havenkwartier en omgeving op 16-07-2002
Drinkwater voldoet aan normen Waterleidingbesluit
Antwoorden op vragen bewoners van voorlichtingsavond
Vervolgvoorlichtingsbijeenkomst Havenkwartier 7 oktober aanstaande
B&W standpunt 16 juli 2002
Collecteopbrengsten
In de achterliggende periode zijn drie collectes gehouden in
Oud-Beijerland. Van 20 tot en met 25 mei werd gecollecteerd voor het
Astma Fonds. De opbrengst hiervan bedroeg 5.677,91.
De Nationale Collecte Verstandelijk Gehandicapten vond plaats in de
periode van 22 tot en met 28 september. Deze collecte bracht in totaal
5.154,28 op. Met behulp van 120 collectanten wist de Nierstichting een
bedrag van 7.314,04 in te zamelen.
Commissievergaderingen
Ter voorbereiding van de raadsvergadering van maandag 28 oktober,
vindt een tweetal commissievergaderingen plaats. De vergaderingen
beginnen om 20.00 uur in het gemeenthuis van Oud-Beijerland (W. van
Vlietstraat 6). U ben van harte welkom om één of beide vergaderingen
bij te wonen.
Op maandag 14 oktober komen de leden van de commissie Ruimtelijke en
Economische Zaken in vergadering bijeen. De voorzittershamer wordt
gehanteerd door de heer P. Tieleman (PvdA). De agenda luidt als volgt:
1. Opening;
2. Verslag van de vergadering van 16 september 2002;
3. Mededelingen:
mededelingen voorzitter;
mededelingen portefeuillehouder;
4. Stukken ter advisering aan de raad:
voorbereidingsbesluit ten behoeve van constructie over
basketbalveld op het perceel Randweg 2;
begroting 2003 - 2006;
5. Stukken ter informatie:
RIHW;
plan van aanpak actualiseren/digitaliseren bestemmingsplannen;
jaarverslag Hoeksche Waards Landschap;
tussenrapportages goederenspoorlijn Rotterdam-België;
brief aan Gedeputeerde Staten over regionaal bedrijventerrein;
brief Gedeputeerde Staten over reservering investeringsbudget ISV;
6. Gedachtewisseling met portefeuillehouder;
7. Rondvraag;
8. Sluiting.
Op woensdag 16 oktober a.s. vergadert de commissie Algemene Zaken
onder voorzitterschap van de heer R. Toes (SGP) De agenda is als volgt
samengesteld:
1. Opening;
2. Presentatie 1-loket-functie door de heer C. Moree, hoofd afdeling
Publiekszaken;
3. Vaststelling verslag vergadering van 18 september 2002;
4. Mededelingen:
mededelingen voorzitter: punten die zijn afgevoerd van de
actielijst;
mededelingen portefeuillehouder: raadsinformatiesysteem;
5. Stukken ter advisering aan de raad:
begroting 2003 en meerjarenraming;
nieuwe opzet wijkavonden;
6. Stukken ter informatie:
managementrapportage meldingentelefoon 2e kwartaal 2002;
regionale klachtencommissie;
verspreiding van vertrouwelijke stukken;
7. Gedachtewisseling met portefeuillehouder:
rol en functioneren seniorenconvent;
opzet burgerjaarverslag;
evaluatie commissiestructuren en functioneren commissies;
voorbereiding gesprek met OM;
8. Rondvraag;
9. Sluiting.
Wilt u de gemeentelijke politiek eens van dichtbij volgen? Dan nodigen
wij u van harte uit (één van) deze commissievergadering bij te wonen
op de publieke tribune.
Tijdens de commissievergaderingen kunt u tevens gebruik maken van het
spreekrecht. Spreekrecht kunt u tot uiterlijk 16.00 uur op de dag van
de vergadering telefonisch of schriftelijk aanvragen, telefoon 646566.
Bij de receptie van het Gemeentehuis ligt hiervoor een formulier
gereed.
Landelijke politiedag gaat niet door
In verband met het overlijden van ZKH Prins Claus gaat de op zaterdag 12 oktober a.s. geplande landelijke politiedag niet door!
Pop Up Koor in vrijetijdscentrum de Boogerd
Op maandag 21 oktober vindt er in Vrijetijdscentrum de Boogerd een
speciaal optreden plaats van het zogenaamde Pop Up Koor. Dit koor dat
ongeveer bestaat uit 100 leden met een modern en golden oldies
repertoire. Het optreden begint om 20.00 uur tot ongeveer 22.00 uur.
Kaarten zijn te koop bij de Boogerd en kosten in de voorverkoop 5,--
en op de avond zelf
6,-. Van elk verkocht kaartje zal 3,-- geschonken worden aan de Clini
Clowns.
Inschrijving Poortwijk
START INSCHRIJVING 27 SINGELWONINGEN POORTWIJK II,
DEEL 3/4 nog mogelijk tot 16 oktober 2002
Binnenkort wordt er gestart met de bouw van 27 luxe geschakelde
singelwoningen met garage en tuin op het zuiden vanaf 332.000,00
v.o.n.
Inwoners van en economisch c.q. maatschappelijk gebondenen aan
Oud-Beijerland en inwoners van de Hoeksche Waard krijgen, volgens een
door burgemeester en wethouders bepaalde prioriteitstelling, als
eerste de gelegenheid een woning te kopen.
Aanmeldingsformulieren en nadere gegevens omtrent de woningen en de
prioriteitstelling zijn vanaf 3 oktober af te halen bij de receptie
van het Gemeentehuis, W. van Vlietstraat 6 in Oud-Beijerland,
openingstijden: dagelijks van 8.30 uur tot 17.00 uur. De
aanmeldingsformulieren dienen volledig ingevuld uiterlijk maandag 16
oktober 2002 voor 17.00 uur te zijn ingeleverd bij de gemeente. Bij
latere inlevering wordt u achteraan de lijst geplaatst. Aanvullende
informatie over de woningen kunt u inwinnen bij makelaardij Drs. Van
Herk, De Linie 3a, Capelle a/d Ijssel, telefoon 010-2582900.
Informatie uit/van de OSAR
In de vorige Seniorenkrant is een eerste aanzet gegeven om wat meer
naamsbekendheid te geven aan de Oud-Beijerlandse Senioren Advies Raad
(OSAR). De reden hiervoor waren signalen dat slechts weinigen weten
wat de OSAR doet en betekent. Zo werden onder meer in de commissie
Welzijn op 5 juni jl. kritische vragen gesteld over het functioneren
van de OSAR.
Kritiek die wij ons mogen en zullen aantrekken en die ons heeft doen
besluiten om ook U, Senioren van Oud-Beijerland, regelmatig op de
hoogte te houden van de activiteiten van de seniorenraad. Maar ook
kritiek waaruit duidelijk werd dat zelfs binnen de gemeentelijke
ambtenaren soms weinig of geen wetenschap bestaat over het reilen en
zeilen van de O.S.A.R.
In de gemeentelijke informatierubriek heeft u kunnen lezen dat de
O.S.A.R. op maandag 9 september heeft vergaderd. Agendapunt 5 was
belangrijk omdat daarbij met wethouder Stuurman werd gesproken over de
geuite kritiek van de (gemeentelijke) Commissie Welzijn. Maar ook hoe
de O.S.A.R zich in de toekomst zal moten opstellen. Er is duidelijk
een nieuw tijdperk aangebroken, ook voor de O.S.A.R. en deze zal zich
daar naar moeten richten. Voor beide partijen was het een interessante
discussie waaruit door iedereen lering werd getrokken. Zo werd
uitvoerig gesproken over het punt communicatie, want daar bleek toch
het zwaartepunt te liggen.
Twee zaken werden duidelijk: communiceren moet van twee kanten
gebeuren en daaraan heeft het in het verleden kennelijk ontbroken.
Intern heeft de raad inmiddels richtlijnen opgesteld, die in de
toekomst zullen worden gevolgd. Daarnaast wordt gewerkt aan het
vastleggen van duidelijke taakstellingen voor de leden van de twee
werkgroepen van de O.S.A.R. te weten de commissie Wonen en Omgeving en
de commissie Welzijn.
Overigens wist U, dat de vergaderingen van de O.S.A.R. openbaar zijn
en U de ontwikkelingen van nabij kunt volgen?
Tussen de eigen vergaderingen door worden door de leden van de raad
contacten onderhouden met de Seniorenraden uit de gehele Hoeksche
Waard em worden regelmatig regiovergaderingen belegd om zodoende op de
hoogte te blijvben van elkaard problemen en de oplossingen die
daarvoor gevonden zijn. Kortom al merkt u misschoen niet zo direct: de
raad zit niet stil maar werkt hard om het college van b&w van
houtsnijdende adviezen te voorzien.
De Ouderenadviseur is op zoek naar:
VRIJWILLIGERS
Uw hulp wordt gevraagd bij het invullen van een vragenlijst voor alle
70-plussers in Oud-Beijerland. Het onderzoek kan leiden tot
verbeteringen, met als resultaat dat ouderen, en dan vooral diegenen
die moeite krijgen om alles zelf te regelen, in staat worden gesteld
zich langer zelfstandig en op een prettige manier te handhaven.
Uw inzet is de ouderen bezoeken en in een gesprek de vragenlijst doorlopen. Dit duurt ongeveer twee uur. De vragenlijst wordt na uw bezoek door een administratief medewerkster verwerkt.
Uw tijd kunt u zelf indelen. Naar gelang u tijd heeft bepaalt u zelf hoeveel huisbezoeken u voor uw rekening wilt nemen.
Uw kwaliteiten worden uitgebreid met een training. Voor begeleiding in uw werk en contacten met andere vrijwilligers wordt gezorgd.
Voelt u er voor om als vrijwilliger mee te werken aan dit project,
neem dan contact op met de ouderenadviseur; Mw. Huisman, Nobelstraat
66A, tel: 0186 624756.
Zij is bereikbaar op dinsdag en donderdag van 9.00 uur tot 12.30 uur.
U kunt ook gerust even binnen wandelen. Op andere tijden kunt u
natuurlijk de voice-mail inspreken. U wordt dan zeker teruggebeld.
Bekendmaking
Burgemeester en wethouders van Oud-Beijerland geven kennis van het
feit dat een aanvraag om bouwvergunning is ingediend voor het
oprichten van 27 singelwoningen aan de Mendelssohnstraat en
Lehárstraat in Poortwijk 2. Voor de bouw van deze woningen kan slechts
bouwvergunning verleend worden door middel van het verlenen van
vrijstelling.
Het college van burgemeester en wethouders is dan ook van plan om met
toepassing van een in het geldende bestemmingsplan "Boezem-Oost"
opgenomen vrijstellingsmogelijkheid vrijstelling te verlenen van het
bestemmingsplan en bouwvergunning te verlenen voor de bouw van deze
woningen.
De desbetreffende stukken liggen met ingang van 11 oktober 2002
gedurende vier weken voor belanghebbenden ter inzage bij de afdeling
Ruimtelijke Ontwikkeling van de dienst Ruimte in het Gemeentehuis, W.
van Vlietstraat 6 (geopend op werkdagen van 09.00 - 12.30 uur en
volgens afspraak).
Belanghebbenden kunnen gedurende de termijn van terinzageligging
schriftelijk hun bezwaren tegen het verlenen van vrijstelling naar
voren brengen bij het college van burgemeester en wethouders van
Oud-Beijerland, Postbus 2003, 3260 EA Oud-Beijerland.
Bekendmakingen
De burgemeester van Oud-Beijerland geeft kennis van het feit dat
burgemeester en wethouders van Oud-Beijerland een aanvraag om
monumentenvergunning hebben ontvangen van de Kerkvoogdij van de
Nederlands Hervormde Gemeente Oud-Beijerland voor het gedeeltelijk
vervangen van de leibedekking van de Nederlands Hervormde Kerk aan de
Waterstal 7.
De desbetreffende stukken liggen met ingang van 11 oktober 2002
gedurende twee weken voor een ieder ter inzage bij de afdeling
Ruimtelijke Ontwikkeling van de dienst Ruimte in het gemeentehuis, W.
van Vlietstraat 6 (geopend op werkdagen van 09.00 - 12.30 uur en
volgens afspraak).
Een ieder kan gedurende de termijn van terinzageligging schriftelijk
zijn zienswijze tegen het plan om het rijksmonument te wijzigen naar
voren brengen bij het college van burgemeester en wethouders van
Oud-Beijerland, Postbus 2003, 3260 EA Oud-Beijerland.
* * * * *
Burgemeester en wethouders van Oud-Beijerland maken bekend dat ze van
plan zijn om met toepassing van artikel 19 lid 3 van de Wet op de
Ruimtelijke Ordening vrijstelling te verlenen van het geldende
bestemmingsplan voor de vestiging van een winkel in 2e hands artikelen
in 2 lokalen van een schoolgebouw aan de Graaf van Egmondstraat 46.
De desbetreffende stukken liggen met ingang van 11 oktober 2002
gedurende vier weken voor een ieder ter inzage bij de afdeling
Ruimtelijke Ontwikkeling van de dienst Ruimte in het Gemeentehuis, W.
van Vlietstraat 6 (geopend op werkdagen van 09.00-12.30 uur en volgens
afspraak)
Een ieder kan gedurende de termijn van terinzageligging zijn
zienswijze tegen het verlenen van vrijstelling naar voren brengen bij
het college van burgemeester en wethouders van Oud-Beijerland, Postbus
2003, 3260 EA Oud-Beijerland.
* * * * *
Burgemeester en Wethouders van Oud-Beijerland geven kennis van het
feit dat het college van burgemeester en wethouders van plan is om met
toepassing van artikel 19 lid 3 van de Wet op de Ruimtelijke Ordening
vrijstelling te verlenen van het geldende bestemmingsplan en
bouwvergunning te verlenen voor het vergroten van een woning aan de
Mesdagstraat 2, Prins Hendrikstraat 9 en Schoener 10.
De desbetreffende stukken liggen met ingang van 11 oktober 2002
gedurende vier weken voor een ieder ter inzage bij de afdeling
Ruimtelijke Ontwikkeling van de dienst Ruimte in het Gemeentehuis, W.
van Vlietstraat 6 (geopend op werkdagen van 09.00 - 12.30 uur en
volgens afspraak).
Een ieder kan gedurende de termijn van terinzageligging schriftelijk
zijn zienswijze tegen het verlenen van vrijstelling naar voren brengen
bij het college van burgemeester en wethouders van Oud-Beijerland,
Postbus 2003, 3260 EA Oud-Beijerland.
* * * * *
Op 30 september 2002 heeft de raad besloten de "Verordening inzake
werkzaamheden in verband met de aanleg, instandhouding en opruiming
van telecommunicatiekabels 2000" te wijzigen in die zin, dat de tekst
van artikel 8 van de Verordening zal luiden " De Verordening treedt in
werking op de dag na publicatie".
De raad heeft bij besluit van 29 januari 2001 de "Verordening inzake
werkzaamheden in verband met de aanleg, instandhouding en opruiming
van telecommunicatiekabels 2000" vastgesteld. Gebleken is dat deze
verordening weliswaar is toegepast, maar ten onrechte werd in het
artikel voor wat betreft de inwerkingtreding verwezen naar artikel
5.2, vierde lid van de Telecommunicatiewet. Desbetreffend artikel
regelt niets over de inwerkingtreding. Normaal gesproken wordt als
datum van inwerkingtreding de datum van publicatie aangehouden.
Gebleken is dat geen publicatie heeft plaatsgevonden hetgeen alsnog
dient te gebeuren.
* * * * *
Burgemeester en wethouders van Oud-Beijerland:
overwegende, dat het aanbeveling verdient een besluit te nemen inzake
het wijzigen van het mandaatbesluit inzake de beslissing op een
bouwaanvraag en de mededeling inzake een gemeld bouwwerk;
gelet op het mandaatbesluit 1997;
besluiten:
I. met betrekking tot de procedure voor het afgeven van
bouwvergunningen als bedoeld in artikel 46, eerste en tweede lid
van de Woningwet mandaat van afdoening toe te kennen aan de
directeur van de dienst Ruimte;
II. met betrekking tot de procedure voor het afgeven van een
mededeling inzake een gemeld bouwwerk als bedoeld in artikel 42,
eerste lid sub b en lid 6 van de Woningwet mandaat van afdoening
toe te kennen aan de directeur van de dienst Ruimte;
III. met betrekking tot beide bovengenoemde mandaten, ondermandaat te
verlenen aan het hoofd van de afdeling Bouw- en Milieutoezicht;
IV. te bepalen dat dit besluit in werking treedt in werking met ingang
van de dag na publicatie van dit besluit in De Schakel en werkt
terug tot en met 5 augustus 2002.
Belanghebbenden kunnen bezwaar maken tegen dit besluit door binnen zes
weken na publicatie van dit besluit in De Schakel een bezwaarschrift
in te dienen bij het college van burgemeester en wethouders van
Oud-Beijerland, Postbus 2003, 3260 EA Oud-Beijerland.
Bekendmakingen AWB en Woningwet
AWB
Bekendmakingen
Datum publicatie : 10 oktober 2002
Het gemeentebestuur van Oud-Beijerland maakt de volgende besluiten
bekend :
Verzending d.d.
Zakelijke inhoud
Naam en adres
direct-belanghebbende
Dienst
Bouwvergunning verleend voor:
01-10-2002
het plaatsen van een clubhuis en een jurykeet op het perceel Randweg
29;
de heer J. Klok Uitloop 34
2
02-10-2002
het plaatsen van een dakkapel op het perceel Zilvermeeuw 10;
de heer M. van der Most Zilvermeeuw 10
2
02-10-2002
het innemen van twee standplaatsen t.b.v. van de verkoop van
kerstbomen op de Molenaar gedurende de periode 9 tot en met 24
december 2002;
mevrouw Jacobs Winandts Bordewijkring 5
2
Bouwvergunning van rechtswege verleend voor:
Positieve reactie op melding bouwvoornemen voor:
Kapvergunning verleend voor:
03-10-2002
het kappen van 1 eik op het perceel Van Speykstraat 26;
de heer A.M.J. Gorissen Van Speykstraat 26
2
03-10-2002
het kappen van 1 berk op het perceel Grutto 8;
de heer C.G. vd Hoek Grutto 8
2
03-10-2002
het kappen van 1 kastanje op het perceel Waalhavenstraat 28,
de heer H. Kadrijaj Waalhavenstraat 28
2
03-10-2002
het kappen van 1 conifeer op het perceel Adm. de Ruyterstraat 141;
de heer J. Hempel Adm. de Ruyterstraat 141
2
03-10-2002
het kappen van 1 sierkers op het perceel Van Ruysdaelstraat 22;
de heer K. Kegel Van Ruysdaelstraat 22
2
03-10-2002
het kappen van 1 den op het perceel Kievit 66;
de heer W.A.. Schipper Kievit 66
2
Sloopvergunning verleend voor:
Overige vergunningen/vrijstelling/ontheffing verleend voor:
02-10-2002
het plaatsen max. 6 driehoeksborden in de periode 22 tot en met 31
oktober 2002 t.b.v. de Startersdag van de Kamer van Koophandel;
Driehoek Buitenreclame Benelux mevrouw A. Mullens Rielseweg 810 5032
SC Tilburg
2
02-10-2002
het plaatsen van max. 10 driehoeksborden in de periode 6 tot en met 18
januari 2003 t.b.v. de open dag ROC Zadkine;
Van Puffelen Buitenreclame mevrouw G. Haile Haltewachter 2 12 3034 KE
Rotterdam
2
02-10-2002
het organiseren van een optreden van het Pop-up koor in De Boogerd op
maandag 21 oktober a.s;
Optisport Oud-Beijerland B.V. de heer R. Kuijer Postbus 1133
3
BEZWAREN
In veel gevallen kan een belanghebbende tegen een besluit bezwaren
indienen. De bezwaren moeten schriftelijk en gemotiveerd binnen zes
weken volgende op de dag van verzending van het besluit (zie
bovenstaand schema) worden ingediend bij het gemeentebestuur, Postbus
2003, 3260 EA Oud-Beijerland.
Na de indiening kan de belanghebbende, die de behandeling van het
bezwaarschrift niet kan afwachten, aan de President van de Rechtbank
te Dordrecht een voorlopige voorziening vragen (waarover griffierecht
verschuldigd is).
Nadere informatie m.b.t. de besluiten is verkrijgbaar bij :
1. Dienst Samenleving, W. van Vlietstraat 6, tel. 64 67 77
2. Dienst Ruimte, W. van Vlietstraat 6, tel. 64 66 39
3. Stafafdeling Bestuurs- en Managementondersteuning, W. van
Vlietstraat 6, tel. 64 65 41
WONINGWET
Openbare bekendmaking ingevolge artikel 41 van de Woningwet.
Lijst van bij de gemeente binnengekomen aanvragen tot het verstrekken van een bouw- of sloopvergunning :
aanvraag
ingediend d.d.
zakelijke inhoud
naam en adres aanvrager
Bouwvergunningsverzoek tot het :
05-09-2002
plaatsen van een tuinhuisje op het perceel Bachlaan 20;
[naam en adres aanvrager op verzoek gemeente Oud-Bijerland verwijderd dd 16-10-2008]
23-09-2002
vergroten van een woning en het plaatsen van een rookkanaal op het
perceel Multatulipad 114;
de heer W.P. Hitzert Multatulipad 114
30-09-2002
plaatsen van een dakkapel op het perceel Wolweversweg 17;
de heer G. Schemkes Wolweversweg 17
30-09-2002
plaatsen van een dakkapel op het perceel Wolweversweg 19;
de heer M.H. Bos Wolweversweg 19
01-10-2002
vergroten van een schoolgebouw op het perceel Sportlaan 1b;
PCPO Hoeksche Waard Postbus 1462
Sloopvergunningsverzoek tot het:
N.B.: Nadere informatie daarover is verkrijgbaar bij de Dienst Ruimte, W. van Vlietstraat 6, tel. 64 66 39