Ingezonden persbericht


Significante mijlpalen voor Informatica in het tweede kwartaal van 2002

* 60 nieuwe klanten, waaronder accountants- en adviesorganisatie KPMG in Nederland, en in de Verenigde Staten, Burger King, DaimlerChrysler AG, Land O'Lakes, National Security Agency (NSA), Novell en Sony Corporation.

* Uitbreiding van het partnersysteem:Een nieuw OEM-partnership is gesloten met J.D. Edwards. Informatica levert haar data-integratie platform voor de Business Intelligence-software van J.D. Edwards.

* Annoncerings van het eerste "real time enterprise data integratie platform", middels de introductie van PowerCenter RT en substantiele verbeteringen van PowerCenter.

* Introductie van Strategic Sourcing Analytics, een softwarepakket waarmee bedrijven op continue basis alle uitgaven van de gehele organisatie kunnen analyseren - zowel directe als indirecte uitgaven - om zo op strategische basis kosten te reduceren.

Over Informatica
Informatica levert software voor real-time data-integratie en analyses. Deze bedrijfsanalytische software maakt het besluitnemers mogelijk om real-time inzicht in de bedrijfsprocessen om te zetten in concurrentievoordeel. Informatica levert als enige een geïntegreerde set met analytische producten, (inclusief een krachtig data-integratie platform) en analytische applicaties die de gehele waardeketen omvatten, en verzorgt real-time levering van gepersonaliseerde informatie via het web, draadloos en via spraakherkenning. Meer dan 1.500 klanten wereldwijd, waaronder 60% van de Fortune 100, vertrouwen op de software van Informatica voor de integratie, analyse en levering van belangrijke informatie aan managers, executives en andere besluitnemers, om de bedrijfsprestaties te verbeteren. Meer informatie is te vinden op www.informatica.com/nl .

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Informatica T + 31 (0)30-6086700
Maaike Hilbrand M + 31 (0)6-51553760
Marketing ManagerBenelux E-mail mhilbrand@informatica.com

>