Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Burger King kiest data-integratie software Informatica
Nieuwegein, 17 juli 2002 Informatica, marktleider in bedrijfsanalytische software, heeft vandaag bekend gemaakt dat Burger King heeft gekozen voor PowerCenter, het data-integratie platform van Informatica, en voor PowerConnect voor de ontsluiting van gegevens uit SAP R/3. Informatica s data-integratie platform zal gebruikt worden om gegevens te ontsluiten en integreren die nodig zijn om analyses, ter ondersteuning van de interne managementsystemen van Burger King, te kunnen maken.
Het Informatica data-integratie platform is de wereldwijd marktleidende en gestandaardiseerde infrastructuur voor bedrijfsbrede data-integratie, met koppelingen naar vrijwel alle bronbestanden, en de mogelijkheid om data te integreren en uit te wisselen over een Wide Area Network (WAN) of via Internet. Tezamen met het PowerCenter platform, biedt Informatica PowerConnect voor SAP R/3 bedrijven de mogelijkheid om direct de grote hoeveelheid gegevens die opgeslagen zijn in SAP R/3, te ontsluiten en te integreren, om ze in te zetten om waardevol inzicht te verkrijgen en een verbeterde besluitvorming te realiseren.
Naast Burger King gebruiken ook andere marktleidende organisaties PowerConnect voor SAP R/3, zoals BMW, Delta Airlines, Shell, Adidas, GlaxoSmithKline, Bayer en British Airways.
Over Informatica
Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met:
Informatica
Informatica voorziet in bedrijfsanalytische software die het besluitnemers mogelijk maakt zakelijk inzicht om te zetten in een concurrentievoordeel. Informatica heeft de enige geïntegreerde set met analytische producten in de markt, inclusief een krachtig data-integratieplatform, een pakket met analytische applicaties die de waardeketen geheel omvangen, en de real-time levering van gepersonaliseerde analyses via het web, draadloos en via spraakherkenning. Meer dan 1500 klanten, waaronder 60 procent van de Fortune 100, vertrouwen op Informatica software voor de integratie, analyse en levering van kritische informatie aan managers, executives en andere besluitnemers om het zakendoen te optimaliseren. Meer informatie is te vinden op
Maaike Hilbrand, Marketing Manager Benelux, T: +31(0)30 608 2083, M: +31(0)6 5155 3760
E: