---
Concerto Software lanceert nieuwe versie browser based Desktop Automation solution LYRICall
---
Versie 3.0 voegt Desktop functionaliteit toe aan Unified CIM Solution ContactPro
Capelle a/d IJssel, 07/17/2002

Concerto Software (NASDAC: CRTO), bewezen leverancier van customer interaction management (CIM) oplossingen, introduceert de nieuwe versie van zijn browser-based desktop automation oplossing LYRICall (superscript: TM). LYRICall 3.0 is volledig geïntegreerd met Concerto's CIM totaaloplossing ContactPro(superscript: TM). Met de toegevoegde pop-up schermen en scripting-functionaliteit kunnen met ContactPro klantinteracties via telefoon, fax, e-mail en Internet nog effectiever beheerd worden.

LYRICall, de eerste op browsertechnologie gebaseerde applicatie in de branche, biedt klantenservice-medewerkers volledige scripting functionaliteit via een internetbrowser. Gebruikers kunnen, ook zonder programmeerkennis, met eenvoudige wizards en sjablonen snel schermen en scripts aanmaken die de bedrijfsprocessen volgen. Daarnaast biedt LYRICall medewerkers toegang tot real-time informatie uit meerdere gegevensbronnen
- waaronder host systems, legacy systemen, Internet en bedrijfsintra- en extranetten. Zo kunnen ze snel nauwkeurige informatie aan klanten verstrekken. Dit verbetert de dienstverlening.

De integratie van LYRICall 3.0 met ContactPro illustreert de voortgang van Concerto's ambitieuze plan de productlijnen van voorheen Davox Corporation en CELLIT Technologies samen te brengen. LYRICall is volledig met alle CIM producten van Concerto, waaronder Unison® en Ensemble(superscript: TM), geïntegreerd.

"De introductie van LYRICall 3.0 markeert een cruciale mijlpaal in Concerto's productconvergentiestrategie," zegt Ralph Breslauer, Concerto's Executive Vice President Sales & Marketing. "Wij blijven ons voortdurend verder ontwikkelen tot een leverancier van uitgebreide CIM oplossingen die voldoen aan de behoeften van de diverse en groeiende contact centermarkt."

LYRICall/ContactPro biedt medewerkers die inbound en outbound telefonisch contact onderhouden met klanten alle relevante klantgegevens in LYRICall pop-upschermen. Zo kan de medewerker sneller en nauwkeuriger service verlenen. Het intuïtieve ontwerp en gebruiksgemak van de oplossing kunnen productiviteit drastisch verhogen. Trainingsduur van nieuwe medewerkers kan aanzienlijk verkort worden, de klanttevredenheid neemt toe en het algehele beheer van het contactcenter wordt eenvoudiger.

"De krachtige combinatie van LYRICall en ContactPro biedt contact center-beheerders het beste van 2 werelden: krachtige browser-based scripting in combinatie met een innovatieve oplossing voor multichannel klantcontact binnen één product," zegt Breslauer. "LYRICall 3.0 maakt nog verder gepersonaliseerde klantenservice mogelijk, wat de algehele tevredenheid onder klanten en gebruikers positief beïnvloed en lange termijn customer value oplevert."

---
END

---
Over Concerto:
Concerto Software biedt contact center oplossingen die klanten helpen de interactie met klanten via spraak, fax, e-mail en internet effectiever te beheren. Meer dan 1.100 bedrijven wereldwijd, inclusief banken, servicebureaus, telecommunicatiebedrijven, nutsbedrijven en retailers, gebruiken Concerto Software oplossingen om de communicatie met de klant te verbeteren, kosten te beperken en eersteklas klantendiensten te leveren. Voor Concerto Software zijn ca. 500 personen werkzaam in 17 kantoren wereldwijd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Westford, Massachusetts, het EMEA hoofdkantoor in Capelle a/d IJssel, Nederland. Voor meer informatie: bezoek www.concertosoftware.nl.
Concerto Software B.V.
Cypresbaan 9
2908 LT Capelle a/d IJssel

+31 10 258 26 43

Voor journalisten:
NewsenginePR
Ineke Tiesinga
Paasheuvelweg 26, 1105 BJ Amsterdam ZO

+31 20 567 21 70 of ineke.tiesinga@newsenginepr.com Ref.:CON0003-1EE82A