---
Concerto Software lanceert nieuwe versie browser based
Desktop Automation solution LYRICall
---
Versie 3.0 voegt Desktop functionaliteit toe aan Unified
CIM Solution ContactPro
Capelle a/d IJssel, 07/17/2002
Concerto Software (NASDAC: CRTO), bewezen leverancier van customer
interaction management (CIM) oplossingen, introduceert de nieuwe versie
van zijn browser-based desktop automation oplossing LYRICall
(superscript: TM). LYRICall 3.0 is volledig geïntegreerd met Concerto's
CIM totaaloplossing ContactPro(superscript: TM). Met de toegevoegde
pop-up schermen en scripting-functionaliteit kunnen met ContactPro
klantinteracties via telefoon, fax, e-mail en Internet nog effectiever
beheerd worden.
LYRICall, de eerste op browsertechnologie gebaseerde applicatie in de
branche, biedt klantenservice-medewerkers volledige scripting
functionaliteit via een internetbrowser. Gebruikers kunnen, ook zonder
programmeerkennis, met eenvoudige wizards en sjablonen snel schermen en
scripts aanmaken die de bedrijfsprocessen volgen. Daarnaast biedt LYRICall
medewerkers toegang tot real-time informatie uit meerdere gegevensbronnen
- waaronder host systems, legacy systemen, Internet en bedrijfsintra- en
extranetten. Zo kunnen ze snel nauwkeurige informatie aan klanten
verstrekken. Dit verbetert de dienstverlening.
De integratie van LYRICall 3.0 met ContactPro illustreert de voortgang van
Concerto's ambitieuze plan de productlijnen van voorheen Davox Corporation
en CELLIT Technologies samen te brengen. LYRICall is volledig met alle CIM
producten van Concerto, waaronder Unison® en Ensemble(superscript: TM),
geïntegreerd.
"De introductie van LYRICall 3.0 markeert een cruciale mijlpaal in
Concerto's productconvergentiestrategie," zegt Ralph Breslauer, Concerto's
Executive Vice President Sales & Marketing. "Wij blijven ons voortdurend
verder ontwikkelen tot een leverancier van uitgebreide CIM oplossingen die
voldoen aan de behoeften van de diverse en groeiende contact centermarkt."
LYRICall/ContactPro biedt medewerkers die inbound en outbound telefonisch
contact onderhouden met klanten alle relevante klantgegevens in LYRICall
pop-upschermen. Zo kan de medewerker sneller en nauwkeuriger service
verlenen. Het intuïtieve ontwerp en gebruiksgemak van de oplossing kunnen
productiviteit drastisch verhogen. Trainingsduur van nieuwe medewerkers kan
aanzienlijk verkort worden, de klanttevredenheid neemt toe en het algehele
beheer van het contactcenter wordt eenvoudiger.
"De krachtige combinatie van LYRICall en ContactPro biedt contact
center-beheerders het beste van 2 werelden: krachtige browser-based
scripting in combinatie met een innovatieve oplossing voor multichannel
klantcontact binnen één product," zegt Breslauer. "LYRICall 3.0 maakt nog
verder gepersonaliseerde klantenservice mogelijk, wat de algehele
tevredenheid onder klanten en gebruikers positief beïnvloed en lange
termijn customer value oplevert."
---
END
---
Over Concerto:
Concerto Software biedt contact center oplossingen die
klanten helpen de interactie met klanten via spraak, fax,
e-mail en internet effectiever te beheren. Meer dan 1.100
bedrijven wereldwijd, inclusief banken, servicebureaus,
telecommunicatiebedrijven, nutsbedrijven en retailers,
gebruiken Concerto Software oplossingen om de communicatie
met de klant te verbeteren, kosten te beperken en
eersteklas klantendiensten te leveren. Voor Concerto
Software zijn ca. 500 personen werkzaam in 17 kantoren
wereldwijd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Westford,
Massachusetts, het EMEA hoofdkantoor in Capelle a/d
IJssel, Nederland. Voor meer informatie: bezoek
www.concertosoftware.nl.
Concerto Software B.V.
Cypresbaan 9
2908 LT Capelle a/d IJssel
+31 10 258 26 43
Voor journalisten:
NewsenginePR
Ineke Tiesinga
Paasheuvelweg 26, 1105 BJ Amsterdam ZO
+31 20 567 21 70 of ineke.tiesinga@newsenginepr.com
Ref.:CON0003-1EE82A