Gemeente Den Haag
2002-07-16: Fusie ContacCentrum Stadsbeheer en Gemeentelijk
Informatiecentrum
Het ContactCentrum van de Dienst Stadsbeheer en het Gemeentelijk
InformatieCentrum zijn sinds 15 juli gefuseerd. Samen vormen zij het
Gemeentelijk ContactCentrum. Hiervoor is gekozen om het één-loket
principe te verwezenlijken: inwoners van Den Haag kunnen nu bij één
centrum informatie aanvragen, wensen kenbaar maken of klachten
indienen.
Verandering in openingstijden
Vanaf donderdag 25 juli is het Gemeentelijk ContactCentrum op
werkdagen telefonisch bereikbaar van 08.00 - 20.00 uur op
telefoonnummer 353 3000. De balie is geopend van maandag t/m vrijdag
van 09.00 - 16.00 uur. Deze bevindt zich in het Atrium van het
Stadhuis (Spui 70). De zaterdag is komen te vervallen en daar voor in
de plaats is de balie op donderdagavond open tot 20.00 uur. Vragen,
klachten of meldingen kunnen buiten de openingstijden via e-mail
(contactcentrum@dsb.denhaag.nl) of fax (353 3003) gestuurd worden.
Het Glazen Stadhuis
In de loop van dit jaar en volgend jaar zullen meerder diensten hun
publieksinformatie via het Gemeentelijk ContactCentrum laten lopen.
Het Gemeentelijk ContactCentrum is een onderdeel van de Dienst
Stadsbeheer en één van de projecten van Het Glazen Stadhuis. Dit
laatste heeft als uitgangspunt verbetering van de dienstverlening aan
de burger door de inzet van Informatie- en Communicatietechnologie.
last update: 16-7-2002 14:26:30 ;pag.: 14706; auteur: 77;cat.: 17,Geen reactieknop ondersteunt het gebruik van scripts niet ...