Ingezonden persbericht


Leads United biedt goede perspectieven

Nederlandse poot werft Laureen Dix aan en bouwt globale Benelux PR programma s uit

Antwerpen 11 juli 2002 Leads United, het Communicatie-adviesbureau voor de ICT met hoofdkantoor in België, breidt uit. De Nederlandse Laureen Dix is in dienst getreden als PR- en Communicatie Consultant om de huidige Nederlandse activiteiten verder uit te bouwen en om globale Benelux PR programma s aan te bieden met oog voor de eigenheid van elk land.

Sinds enkele maanden merken wij een groeiende behoefte aan een globale Benelux-aanpak op het vlak van mediarelaties. Veel bedrijven zien de Benelux toch als 1 afzetmarkt waar éénzelfde boodschap op een consequente maar toch gelokaliseerde manier moet overtuigen aldus Dian Wahlen, Managing Director van Leads United. De aanwerving van Laureen Dix past in dit verhaal, niet enkel omwille van haar Nederlandse identiteit, maar ook omwille van haar internationale en multidisciplinaire achtergrond . Laureen was hiervoor mede verantwoordelijk voor de algehele communicatie en marketing van de e-business projecten voor Intel s dochteronderneming Xircom.

Laureen Dix (34) is afgestudeerd aan de Hogere Hotelschool Den Haag en heeft zowel in het binnen als buitenland haar sporen verdiend in de communicatie. Bovendien heeft Laureen ook ervaring met het geven van trainingen over het gebruik van webcontent management tools tot Customer Relations Management. Ook haar eerdere ervaring in de journalistiek is een extra troef. Een samenwerking met Leads United is logische stap. Leads United werkt met nationale en internationale bedrijven die de juiste benadering zoeken, de juiste snaar willen raken. Dat betekent vrijwel altijd dat je de zaken in Nederland anders moet aanpakken dan in België of Luxemburg, ook al lijkt alles hetzelfde , aldus Laureen. Het Belgische kantoor is in het afgelopen jaar verder uitgebreid en de Nederlandse poot is in korte tijd uitgegroeid tot een volwaardige afdeling met referenties in de internet-, security-, en logistieke sector. De traditionele markt van Leads United is ICT, maar ook andere sectoren hebben hun proactieve en op impact gerichte PR aanpak inmiddels ontdekt.

Nokia Internet Communications, Symantec, Macromedia, Progress Software, ViewSonic, iFaros (voormalig Elsevier Training), en de Vlaamse Overheid maken deel uit van de portefeuille van Leads United.

Over Leads United

Leads United (1993) is een communicatie-adviesbureau dat merken, ideeën en bedrijven in het daglicht plaatst bij de juiste doelgroep. Public Relations en aanverwante diensten vormen het hart van onze activiteit. Leads United is gegroeid vanuit een high tech- en internet portefeuille en werkt met 13 professionals voor toonaangevende bedrijven uit verschillende sectoren, overheden en non-profit organisaties.

Leads United combineert opmerkelijk communicatie-advies met een naadloze uitvoering. Voor meer informatie kan u contact opnemen met Leads United: dian.wahlen@leadsunited.com tel.: +32 3 466.01.88, www.leadsunited.com