Gemeente Roermond
Roermond, 8 juli 2002
br>
Luxe weekendarrangementen voor winnaars Floriade-prijsvraag
Roermond presenteert zich nog tot 20 oktober op de Floriade 2002. Tijdens de
'Roermond-weken' in mei in het Limburg Paviljoen kon het publiek meedingen in
een prijsvraag. Na hun bezoek aan de Floriade konden bezoekers op de
internetsite www.roermond.com een prijsvraag invullen. Vandaag heeft
wethouder Jos van Rey uit de bijna 200 inzendingen twee winnaars getrokken.
Zij wonnen een luxe weekendarrangement voor twee personen in het Roermondse
Theaterhotel De Oranjerie. Op deze manier kunnen de winnaars de vele facetten
van Roermond ontdekken. Beide prijswinnaars komen uit de provincie
Noord-Holland
De overige deelnemers ontvangen allemaal een pakket met informatie over de
stad en kortingscoupons voor het Mc ArthurGlen Designer Outlet Roermond. Aan
de presentatie van Roermonds op de Floriade werkten mee: De gemeente
Roermond, Cityvereniging Roermond, Mc ArthurGlen Designer Outlet Roermond,
Theaterhotel De Oranjerie, Agrarisch Opleidingscentrum en Ons WCL.
De deelname aan de Floriade past binnen het beleid om Roermond als
toeristische trekpleister te promoten. Zo'n 3 miljoen bezoekers zullen de
Floriade bezoeken waarvan zo'n 30% afkomstig is uit het buitenland. De
Roermondse promotie gebeurd aan de hand van vier toeristische thema's
historische winkelhart, verrassend waterrijk, kunstrijk cultuurhart en
grenzeloos natuurrijk.