Dienst Binnenstad Amsterdam
Vergaderingen raad en commissies
Stadsdeelraad
De stadsdeelraad vergadert een keer per maand op donderdagavond van
19.30 in de Raadszaal van het stadhuis. De vergaderingen zijn
openbaar.
Datum
* 27 juni
* in juli en augustus zijn er geen vergaderingen in verband met het
zomerreces
* 19 september
* 24 oktober
* 21 november
* 12 december
Agenda
De agenda voor de raadvergadering van 27 juni vindt u hier
Klik hier voor de supplement-agenda van 27 juni.
Commissies
Openbare Orde en Veiligheid, Economische Zaken en Horeca, Toerisme,
Sport, Milieu, Middelen en Algemene en Bestuurlijk Juridische Zaken
Datum
*
donderdag 16 mei, 19.30 uur (zaal 0235 stadhuis)
* donderdag 13 juni, 19.30 uur (zaal 0239 stadhuis)
* donderdag 15 augustus, 19.30 uur (zaal 0239 stadhuis)
* donderdag 12 september, 19.30 uur (zaal 0239 stadhuis)
* donderdag 10 oktober, 19.30 uur (zaal 0239 stadhuis)
* donderdag 14 november, 19.30 uur (zaal 0239 stadhuis)
* donderdag 17 december, 19.30 uur (zaal 0239 stadhuis)
Agenda
De agenda voor de eerstvolgende vergadering vindt u hier
Verslag
Het verslag van de laatste vergadering vindt u hier
Belanghebbenden die bij een van de agendapunten wensen in te spreken
of zij die gebruik willen maken van het vragenhalfuurtje, kunnen tot
24 uur vóór de vergadering zich als spreker aanmelden bij het
secretariaat van de commissie.
Mevrouw T. Bergonje-Buis, tel (020) 552 4478
De vermelde aanvangstijden zijn slechts richtlijnen waaraan geen
rechten zijn te ontlenen. Insprekers dienen tijdig aanwezig te zijn.
Bouwen en Wonen, Stedelijke Ontwikkeling en Openbare Ruimte-beheer
Datum
*
woensdag 22 mei, 19.30 uur (zaal 0239 stadhuis)
* woensdag 12 juni, 19.30 uur (zaal 0239 stadhuis)
* woensdag 21 augustus, 19.30 uur
* woensdag 18 september, 19.30 uur
* woensdag 23 oktober, 19.30 uur
* woensdag 20 november, 19.30 uur
* woensdag 11 december, 19.30 uur
Belanghebbenden die bij een van de agendapunten wensen in te spreken
of zij die gebruik willen maken van het vragenhalfuurtje, kunnen tot
24 uur vóór de vergadering zich als spreker aanmelden bij het
secretariaat van de commissie.
Mevrouw C. Tan A Kiam, tel (020) 552 4327.
De vermelde aanvangstijden zijn slechts richtlijnen waaraan geen
rechten zijn te ontlenen. Insprekers dienen tijdig aanwezig te zijn.
Welzijn, Zorg, Onderwijs, Cultuur en Sociale Activering
Datum
*
woensdag 29 mei, 19.30 uur (conferentiezaal Mozeshuis)
* woensdag 19 juni, 19.30 uur (zaal 0235 stadhuis)
* donderdag 28 augustus, 19.30 uur
* donderdag 25 september, 19.30 uur
* donderdag 30 oktober, 19.30 uur
* donderdag 27 november, 19.30 uur
* donderdag 18 december, 19.30 uur
Agenda
De agenda voor de eerstvolgende vergadering vindt u hier
Belanghebbenden die bij een van de agendapunten wensen in te spreken
of zij die gebruik willen maken van het vragenhalfuurtje, kunnen tot
24 uur vóór de vergadering zich als spreker aanmelden bij het
secretariaat van de commissie.
Mevrouw D. Voorn, tel.: (020) 552 4441.
De vermelde aanvangstijden zijn slechts richtlijnen waaraan geen
rechten zijn te ontlenen. Insprekers dienen tijdig aanwezig te zijn.
Inrichting Openbare Ruimte en Groen, Verkeer en Parkeren, Water en
Monumenten
Datum
*
donderdag 30 mei, 19.30 uur (zaal 0235 stadhuis)
* donderdag 20 juni, 19.30 uur (zaal 0235 stadhuis)
* donderdag 22 augustus, 19.30 uur
* donderdag 26 september, 19.30 uur
* donderdag 31 oktober, 19.30 uur
* donderdag 28 november, 19.30 uur
* donderdag 19 december, 19.30 uur
Agenda
De agenda voor de eerstvolgende vergadering vindt u hier
Belanghebbenden die bij een van de agendapunten wensen in te spreken
of zij die gebruik willen maken van het vragenhalfuurtje, kunnen tot
24 uur vóór de vergadering zich als spreker aanmelden bij het
secretariaat van de commissie.
De heer P. Koopman, tel (020) 552 4185.
De vermelde aanvangstijden zijn slechts richtlijnen waaraan geen
rechten zijn te ontlenen. Insprekers dienen tijdig aanwezig te zijn.
Recesperioden
*
27 april 5 mei
* 29 juni 11 augustus
* 12 oktober 20 oktober
* 21 december 5 januari